Record GO Rent a car  sábado, 22 de noviembre de 2008

Inici » Guia del Viatger » Mallorca » Alcudia » Alcudia Llocs d’interès

Alcudia Llocs d’interès

Centre històric d’Alcúdia:

La ciutat d’Alcúdia conserva encara l’estructura d’una ciutat medieval. és interessant seguir el camí de Ronda, i així es poden veure les dos portes de la muralla que encara estan en peu: la Porta de Xara i la Porta de San Sebastián. El centre històric és un bon lloc per passejar ja que la majoria de carrers són per als vianants.

Fundació Yannick i Ben Jakober:

Es tracta d’un museu situat enmig de la naturalesa, a pocs minuts d’Alcúdia. Al museu es poden veure 130 retrats (tots ells de xiquets) compresos entre el segle XVI i XIX, 50 d’aquests retrats s’exposen permanentment.

Cotxes de lloguer a Mallorca - Lloguer de cotxes a l’Aeroport de Mallorca

Cotxes de lloguer a Mallorca amb tot inclòs, cotxes nous, ofertes especials per al nostre club Record (¡ faci’s soci, és gratis !). El seu Lloguer de cotxes a Mallorca sense intermediaris i al millor preu. Cotxes de Lloguer Aeroport de Mallorca amb Record tot són avantatges : Segon conductor és gratis, assistència 24 hores, assegurança a tot risc, àmplia flota amb tots els extres. Cotxes de lloguer a Mallorca

© RECORD Rent a Car Condicions de l´ús de la web. Condicions generals de contractació. Nota legal. Seguretat i protecció de dades.
Record Rent a Car disposa de delegacions per tota la Península, Canàries i Balears.Programa d´afiliatsDiseño Web por Ideup.